MIZERIA de abonament la National Geographic (Traveler)

Sa o luam cu inceputul. Vezi o reclama sau o postare pe Facebook, iti cumperi o revista si apoi te hotarasti sa iti faci abonament, pentru ca este mai ieftin si mai usor. Ce poate sa mearga prost? – iti spui in mintea ta. Platesti abonamentul la National Geographic Traveler (Romania) in avans, confirmi pe email …si astepti.

Asteptarea este de aur, pentru ca …trece o luna si revista promisa nu vine (primul numar). Dai 10 emailuri la abonamente@burda.ro si elena.iacob@burda.ro, in asteptarea civilizata si de bun simt ca situatia se va rezolva. Au uitat sa o trimita? A ramas blocata undeva? A ajuns altundeva? Niciun raspuns care sa te ajute. Scrii pe Facebook la National Geographic. Ceva, ceva, se misca – esti sunat! Si dupa cateva zile, revista ajunge in cutia postala.

Mai trec cateva luni si astepti alt numar platit – din nou intarzie. Din nou emailuri, din nou amanari, scuze ca „doamna” de la Burda este plecata din birou. Incerci pe Facebook, insa de data asta esti directionat „catre celalalt ghiseu” – adica spre vechea adresa de email abonamente@burda.ro . Trec doua saptamani si …nimic!

Morala? Vreti o revista buna de travel/calatorii? Alegeti orice altceva, de preferinta strain. Pentru ei, chiar existati. Cititi blogurile de turism (nu al meu neaparat, sunt altele mult mai bune si mai bine documentate). Pentru autorii lor, chiar existati. Pentru nesimtitii de la Burda sau National Travel…. nici vorba.

De exemplu, Conde Nast Traveler cu +200 de pagini poate fi luat la oferta cu mai putin de o lira sterlina…adica 5 lei. Aplicatie pe tableta/telefon si o descarci in 5 minute.

Update: Am primit email (azi 09.09.2019, chiar inainte sa postez articolul) cum ca adresa buna unde trebuia sa trimit supararea era reclamatii@burda.ro. Si ca o sa primesc ambele numere restante. AOLEU adica doua reviste au ramas blocate, nu UNA.

Mda… concluzia o trageti voi singuri 🙂